torsdag 7 maj 2020

blogga via telefonen


Något luktade bränt igår kväll och jag förstod inte riktigt vad det var. Nu i morse förstod jag. Det måste ha varit min laptop. För första gången skriver jag ett blogginlägg via telefonen och vi får väl se hur det kommer att se ut. Problemet med telefonen är att det är ju så smått allting.. 

Därför blir det ett kort inlägg idag. Jag vill bara tala om att ni som bor här och under utegångsförbudet har läst ut alla era böcker så har jag fått massor som nu finns i restaurangen. Vi kommer nog att öppna så snart det är tillåtet och då är ni alla välkomna att komma och förse er.

Jag hoppas det går att fixa min laptop så att jag kan bjuda på intressantare inlägg snart. Och, att jag inte har förlorat foton och annat som jag har där...

Ha en bra dag!


2 kommentarer:

  1. Aj-aj, inte bra!
    Har varit med om samma sak ,inte något brinnande, men skriva inlägg med mobilen. Inte kul alls, så hoppas det ordnar sig med Din laptop!
    Hälsningar Maki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu fungerar den utmärkt. Ta i trä... ska sätta mig och spara foton och annat utifall att den lägger av så småningom..

      Radera