söndag 2 december 2012

Solig advent


Det börjar lite smått bli adventsfint hos oss också. Igår bakade dottern pepparkakor och jag småfixade lite här och där. Idag har vi plockat fram adventsljusstaken och jag har satt upp mina rödvitrutiga gardiner i köket. Julstjärnan i trädgården visar sig från sin bästa sida. Jag passade på att gå ut och fota den idag för när det kommer såna här stormiga dagar så brukar alla löv försvinna och det sitter bara nån enstaka blomma kvar. Samtidigt fotade jag lite mer i trädgården så ni ser hur det ser ut just nu såhär i december.


Våran julstjärna är över 2 meter hög.


Mandarinerna är inte riktigt färdiga ännu, men bör vara det närmare jul.



Varje dag fram till jul kommer jag att lägga in förmånliga "julpaket" i webshopen. Det innehåller lite smått och gott och är verkligen prisvärt. Vissa dagar kommer jag att lägga in 2 paket för jag måste ju komma till 24 ca en vecka före jul...... annars hinner ni ju inte få före jul. När det gäller de här paketen så är det verkligen först till kvarn som gäller. Det första paketet som jag gjorde igår hann bara ligga 10 minuter i webshopen.



Ha en fin advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar