tisdag 4 december 2012

Hemma hos!!

Jag ska passa på att ge er lite bilder från mitt hem. Det gäller att passa på när det är nypyntat och nystädat.... Jag tänker ibland lite på vad en nära väninna sa till mig. Det var länge sen hon var hem till mig och hon känner mig väl så hon såg ju att något har ändrat sig och la verkligen märke till det och påpekade det. Från att ha varit ganska pedantisk när det gäller städning och ordning så har jag ändrat mig. Jag vet liksom inte varför. Det bara blir så. Jag fastnar i andra saker och skjuter upp städning och håller inte på och plockar hela tiden som jag gjorde förr. Var sak har INTE sin plats och det är ganska irriterande faktiskt för nu för tiden så hittar jag aldrig saker....
Jag köper absolut inget nytt julpynt i år. Vi använder det vi har.
Jo, några ljus blir det förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar