fredag 24 mars 2017

Bollnäs - Edsbyn

Jag jobbade även på Nya Konditoriet i Bollnäs i somras. BGIF-tårtor finns hos dem!!

Jag är från Bollnäs. Sträckan Bollnäs - Edsbyn åkte jag många gånger i somras då jag jobbade i Edsbyn. Jag har vänner både från Bollnäs och Edsbyn. Jag har vänner som är par där den ena parten är från Edsbyn och den andra från Bollnäs. Hur ska det gå? Bollnäs - Edsbyn i Bandy SM-final på lördag. Det ska bli riktigt kul att följa vad mina fb-vänner skriver på sina statusar på lördag. Även vid "vanliga" matcher brukar mitt flöde på fb fyllas av vännernas matchuppdateringar.

Vad sägs om en härlig bandybakelse? Även dessa finns på Nya konditoriet.

4 kommentarer:

  1. Hej jag bor Lidköping och gissa vem som slog ut Villa i semin....... jo just det Bollnäs, men jag är inte bitter, gästar dig i sommar ändå.
    Hälsningar Lena J.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har kanske har glömt det till i sommar :)

      Radera
  2. Bollnäs Edsbyn Bollnäs
    Edsbyn Bollnäs Edsbyn......
    Vet inte vilka jag håller på !.
    Bägge lagen bra !.
    Oavgjort - straffar tror jag !.
    Nu är jag sugen på en bandybakelse, och lite god mat på restaurant orexi i sommar !.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej anonym!! Ta dig en bandybakelse du och välkommen till Orexi i sommar!

      Radera