fredag 10 juli 2015

Nu ska vi vara glada


Inte ett ord om politik. Nu ska ni istället få se Malin Mossborgs semester på Kreta. Hon vet hur man utnyttjar semestern till max för att få ut det bästa möjliga av Kreta. Jag som har bott här i 23 år vänder mig gärna till Malin för att få restaurangtips. Hon vet var man äter, hur man äter och vad man beställer in. När jag sitter här i butiken och hennes matbilder ploppar upp på facebook så vill jag helst av allt vara turist och göra precis det hon gör. Varsågoda:

ur







2 kommentarer:

  1. Oj, vill ha alltihop...
    När jag blir rik (vilken dag som helst) ska jag ha en kock som kommer hem och lagar mat så det räcker tills han/hon kommer nästa gång. Bra betalt och beröm därtill, kan det va nåt?
    Monica P

    SvaraRadera
  2. Malin kan konsten.
    Men hon har en bra kock hemma i Åmål lockså!
    Birgitta Umeå

    SvaraRadera