tisdag 25 november 2014

Nästan ensam

Idag kände jag mig ensam på min dagliga strandrunda. (Ni vet nu Kalamaki-Glaros-Agia Apostoli-Chrissi Akti) Det var 2 personer som badade trots 14 grader, snålblåst och grå-svart himmel. I parken var det nog högst 7 personer som motionerade. Jag gjorde i varje fall min runda och sen har jag suttit inne i - tänkte skriva värmen för det är ju så man skriver men tyvärr så har vi ju i stort sett samma temperatur inne som ute - och gjort lite smycken. Jag säljer mycket mer i bloggshopen än vad jag någonsin gjorde i webshopen, vad beror det på.... Hur som helst så trillar det in beställningar lite då och då och vill ni beställa och hinna få innan jul så gör det så snart ni kan. Det tar ju bara fem-sju dagar med posten men närmare jul kan det ju ta längre tid så försök beställ innan 10 december så jag känner mig lugn att det kommer fram innan jul. Nu ska jag ta och laga till en linssoppa till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar