tisdag 2 april 2013

Crazy......



Ibland surfar jag runt för att få lite inspiration när det gäller smyckestillverkningen. Jag skulle aldrig, aldrig kopiera rakt av något. Däremot kan man ju få ideer från andra och sen skapar man något eget av det. Igår kom jag in på en marockansk sida med helt otroliga kombinationer av färger och pärlor. Det var mest ringar som jag bara undrar NÄR man ska använda. Inspiration fick jag i varje fall och jag dök ner i min pärllåda och gjorde lite galna smycken. Och faktiskt tror jag att något i den stilen ska jag göra till mig själv. Jag använder nästan aldrig smycken men ibland vill jag ha något och trots att jag helst vill ha något väldigt enkelt till mig själv så tror jag att ni i sommar kommer att få se mig i något färgsprakande halsband med helt omöjliga färgkombinationer!

 



Nu kommer en bild från den sidan jag hämtade inspiration från. Bijou de mojo.

2 kommentarer:

  1. Härligt, jag var också inne och tittade!
    Kram Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram till dig oxo Helen! Ja, visst ar det en inspirerande sida!

      Radera