tisdag 15 januari 2013

Gomorron!!


I morse när jag var till supermarketen såg jag televerksbilen och några män som stod runt gropen i trottoaren. Jag frågade om det var där felet var angående telefonen. Ja, fast om 5 minuter är det fixat, sa de. Och verkligen, när jag kom hem hade jag både telefon och internet!


Det var bra med några internetfria dagar. Bra för barnen. Även för mig för jag fick en massa annat gjort, men jag känner ändå att pga webshopen vill jag kunna vara online dagligen.


Fast istället kommer det in en massa nytt i webshopen idag!


Dagarna rullar på utan att det händer så mycket. Maken jobbar på dagarna och på eftermiddagen plockar han och sonen just nu oliverna på vår tomt och en tomt här bredvid. Jag själv tycker jag håller på med något hela tiden men ändå känns det som om jag inte får så mycket gjort.


NU ska jag jobba med webshopen, laga mat, hänga tvätt mm mm...... Ha en bra dag!!

2 kommentarer:

  1. Halssmycket med elefanten är så fint,hittade den inte i webshopen.

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli! Nu ligger det i webshopen
    http://anitas.shopitoo.com/product.html/halsband-ne32?category_id=15

    SvaraRadera