söndag 9 juni 2024

Mycket irriterande


En dag upptäckte jag att jag inte kunde logga in på min facebook. Jag fick även ett meddelande att jag hade brutit mot reglerna och att mitt konto på facebook var stängt. Hade JAG brutit mot reglerna? Nej, jag hade ju inte det utan den som brutit mot reglerna var ett instagramkonto med ett namn som började på Z, kommer inte ihåg nu vad det hette. Tydligen var det kontot i mitt namn???? Nu kommer jag heller inte åt mina grupper Anitaskreta och restaurant Orexi. På instagram kommer jag åt dem men inte på facebook. Sidorna finns men jag kan alltså inte göra något där och inte läsa meddelanden. (maken har tillgång till Orexi men han missar ofta meddelanden) Det är ju synd eftersom många bordsbokningar kommer den vägen. Irriterande.... Jag har skrivit till facebook från mitt nya konto men har förstås inte fått något svar. 

Så för er info om ni skriver meddelanden till Anitaskreta så är det ingen som läser dem... så därför ska ni inte bli förvånade heller om ni inte får något svar. Om någon vill kontakta mig så görs det bäst på min mejl (agrimanaki@hotmail.com) eller på instagram. Jag hoppas att det kommer att lösa sig så småningom. Jag är ju inte jätteaktiv på min personliga facebook men nu när jag inte har den så märker jag att jag använder messenger ganska mycket. Det är där jag har kontakt med alla jag inte träffar nu på sommaren. Det är där dottern och jag ringer till varandra. 

Hälsningar till er alla från ett alltför varmt Chania...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar