söndag 11 juni 2017

Tråkig semester?


I morse tog jag en tur i vår trädgård. Den enda som pysslar lite grann där är sonen och då mest på en tomt som är bredvid vår. Den står oanvänd och ägaren är en moster till maken. Hon bor i Aten och är aldrig här så vi gör lite som vi vill där. I morse upptäckte jag att sonen har fått till en liten blomsteräng där!!


Vår gräsmatta är dock oklippt och gräset börjar närma sig halvmetern så är det någon av er som har tråkigt och har svårt för att ligga stilla på stranden är ni så välkomna att jobba i vår trädgård. Jag garanterar hård och nyttig träning tillsammans med en trevlig solbränna!


Det börjar bli lite svårt att ta sig fram runt huset. Det liknar mer en igenväxt djungel!!



3 kommentarer:

  1. Haha, tack men vi har fullt upp med vår egen trädgård. Vilken blomsterprakt dock! Mycket vackert.

    SvaraRadera
  2. Hade vi varit där hade jag genast skickat dit min rastlösa man, medan jag ätit lunch hos er!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det verkar som om det håller på att ordna upp sig, har följt din blogg i många år.
    clem.mor

    SvaraRadera