lördag 1 april 2017

Trött på alla regler...


Ni kommer väl ihåg stolinlägget som jag skrev? Vet ni, att jag är beredd att flytta till Sverige nu. Allvarligt, vi hade redan beställt stolarna och just att vi beställde sådant som redan fanns på lager, olika färger och olika stilar gjorde att vi fick dem till ett riktigt bra pris. Några kommer jag att måla om, för jag tyckte inte riktigt om dem. Det kommer att bli i en kontrastfärg till de träfärgade, blå och vita. I morgon kanske ni får se några som jag har målat.

Så hade jag tänkt skriva inlägget, MEN igår fick vi veta att hälsovårdsnämnden FÖRBJUDER stolar av olika typer!! Vi måste alltså köpa NYA stolar så där rök den sparsamheten. Är det inte så man kan bli galen ibland? Vi kommer alltså inte att få det slutgiltiga tillståndet med dessa stolar! Någon som vill köpa en stol??

Ha en bra helg!

Och kalo mina!! 1 April redan.


10 kommentarer:

  1. Låter vansinnigt men jag önskar dig en härlig helg och 1:a April.

    SvaraRadera
  2. Det kan inte vara möjligt..?

    SvaraRadera
  3. Καλό μήνα!! Det var väl den dummaste regeln än, tycker jag!! Herregud! Varför ska Hälsovårdsnämnden ens bry sig om en sån sak, jisses!! Konstigt nog ser man ju restauranger och caféer som har olika stolar, undrar hur de lyckades med det??

    Hoppas det löser sig på något sätt, håller alla tummar!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Man kan ju tro att detta är ett aprilskämt...

    SvaraRadera
  5. Det är ju 1 april i dag och jag hoppas att ditt inlägg vore ett aprilskämt, men eftersom det är Grekland det utspelar sig så gråter jag med dig. Det ska inte vara lätt att satsa på något, tydligen. Jag älskar Grekland och vill inte tala illa om detta kontrasteernas land men jag förstår till fullo din frustration. Kämpa på, och lycka till. Ingalill Kossarelos

    SvaraRadera
  6. Hoppas det är ett aprilskämt!
    Hälsn / Carita

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas verkligen att det är ett aprilskämt, men säker kan man ju inte vara, med tanke på alla krångliga regler.
    Hur som helst, så hoppas jag att jag kan komma och besöka er restaurang någon gång (oavsett vilka stolar ni har).

    SvaraRadera
  8. Helt tokigt.Fattar nog inte hur de tänker.

    SvaraRadera