onsdag 12 februari 2014

Promenad igen


Det blev en härlig promenad idag också. Vädret är ju bara så ljuvligt nu! Det känns verkligen att man vaknar till liv och får positiv energi när dagarna ar så här. Jag tog ett beslut att dra ner pa rökningen och gå ner några av de där kilona jag har lagt på mig det sista året. Åtminstone så jag kommer i de byxor som inte är elastiska. Ifjol sommar och nu i vinter har jag bara använt tights, joggingbyxor och vida byxor med resår i midjan. När man har såna på sig jämt kan man ju äta hur mycket man vill utan att första att man lägger på sig sakta men säkert. Efter promenaden gick jag till Lidl for att köpa fiskpinnar som barnen vill ha till lunch idag. Där bjod de på de ljuvligaste croissanter, äppelpajer mm och det var inga små provbitar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar