torsdag 5 december 2013

Jul hemma hos mig


Nu börjar det likna jul hemma i mitt kaosartade hem också. Jag vet, mina hemmahosjulbilder är inte alls som i de trendiga inredningsbloggarna men jag tycker vi har det jättemysigt just nu. Känns lite extra härligt att det är lite kallt och mörkt nu också så vi kan tända ljus redan på eftermiddagen.


Den stora julgranen blir nog kvar i butiken och vi nöjer oss med den lilla här hemma. Julgranspyntet är också där så här hemma blev det rött sidenband och silverfärgat band som jag använder när jag gör mina "gouria", "lucky charms".


Idag har det varit så kallt så vi har t o m eldat inne.

1 kommentar:

  1. Va´ fint du har gjort!!! Jag vill också bo som du och pynta lite...trots att jag hatar vintern....fast hos dig är det ju aldrig någon riktig hemsk vargavinter.....eller...?!

    SvaraRadera