måndag 10 oktober 2011

Nu har jag en blogg....






















Vad ska jag med en blogg till? Ingen aning. Räcker det inte med facebook, hemsida, webshop? Jag är alldeles för dålig på att uppdatera där och en blogg ska man ju helst uppdatera ofta för att den ska vara intressant och få besökare. Och varför vill jag få besökare till min blogg? Vet inte... Jag vill inte vara för personlig för jag vill inte utlämna mig för mycket. Jag vill inte göra för mycket reklam för min webshop. Och frågan är ju om jag klarar av att göra reklam för Grekland och Chania eftersom jag just nu känner mig väldigt negativ till allt som händer. Men vi lever här och vi behöver våra turister så ok, då, jag ska försöka göra lite reklam...
Jag kan ju också skriva lite om min okända sjukdom. Trigeminusneuralgi. Kanske är det någon som precis fått diagnos och kännner sig ensammast i världen och söker febrilt på nätet som jag gjorde. Om någon av er hittar hit så kan jag tala om att ni är inte ensamma. Sök på facebook VI SOM LEVER MED TRIGEMINUSNEURALGI så hittar du skandinavier med samma sjukdom och tyvärr så blir gruppen större och större så det betyder att du är inte ensam.
Fotot visar Agios Apostolis stranden i mars månad. Just nu öser regnet ner och det åskar så jag som normalt inte är rädd för åskan kurade ihop mig av rädsla

2 kommentarer:

  1. Hej Anita! Kul att du startat en blogg! Vad är trigeminusneuralgi för sjukdom egentligen?
    (Svara här i din blogg - det är säkert fler som vill läsa svaret här!)Hoppas att du inte har det alltför jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Hej Eva! Jag kommer att skriva ett inlägg om det så småningom :)

    SvaraRadera