torsdag 29 oktober 2015

Kaffe, smycken och marknad

spiralarmband nr 6
spiralarmband nr 1



Idag blev det ett besök på marknaden men det var inga grönsakshandlare alls idag. Någon sa att de strejkade. Det blev lite kalsonger till herrarna i familjen i varje fall men ingen lök eller mitzithra-ost som var planen.
Efter det blev det en lång, trevlig kaffestund med Malin som har bloggen Mossbergmittilivet

spiralarmband nr 2

Smycken... jag får då och då beställning på smycken som inte finns längre. Armband som finns i gamla inlägg är sålda. Därför beslutade jag mig för att göra lite fler. Julen kommer och jag måste dessutom ha något att göra. Jag kan ju inte bara rulla tummarna och åka på utflykter. (och städa, laga mat, arbeta i trädgården osv...)

Alla spiralarmband kostar nu 165 kronor. (förut har jag sålt för högre priser men jag fortsätter att hålla det här priset nu när jag inte har hyra mm)

Skicka mig bara ett mail med beställningen agrimanaki@hotmail.com så bekräftar jag att det finns kvar och du får betalningsuppgifter av mig. (svensk bank eller paypal gäller) Du betalar inget extra för frakten.

spiralarmband nr 3

spiralarmband nr 4

spiralarmband nr 5 med sötvattenspärlor

halsband nr 1 med sötvattenspärlor. Kostar 165 kronor men om du köper som set tillsammans med armbandet ovan så är det 300 kronor för båda.


Om ni ser något armband eller halsband i något äldre inlägg som ni vill ha så kontakta mig så kan jag se ifall jag har material så att jag kan göra något liknande.

1 kommentar: