torsdag 25 juli 2013

Jag drömmer...

Ja, jag sitter och drömmer. Det är över 30 grader och just nu skulle jag helst av allt vilja ta med mig familjen och åka till en strand, ta in på ett hotell, bada, sova siesta och sen äta en god middag. Ni kanske sitter i Sverige och drömmer om det samma. Jag har allt det här så nära inpå och ändå kan vi inte göra det....2 dagar är vad jag skulle vilja ha just nu. Men kanske, kanske är det fint väder i november. Då ska jag göra det. Jag hittade en sida där man kan se bilder från alla stränder. Det är MÅNGA stränder här...





2 kommentarer:

  1. Fina bilder du tar, det är så man längtar till Chania har varit där några gånger och jag bara älskar det, och maten . Ha en fortsatt trevlig kväll.Helen

    SvaraRadera
  2. Det där är inte mina bilder...jag har inte ens varit till de stränderna. De är från sidan jag länkade till...Men tar jag mig dit så ska jag också ta såna foton.

    SvaraRadera