onsdag 20 april 2016

Min helg!


Nog kan man säga att mitt liv i Sverige är lite annorlunda mot Greklandslivet. Lördagen spenderade jag på Norrlands häftigaste motor-show. Vad gjorde jag där? Jag sålde korv förstås och det var mycket folk och jag hann faktiskt inte se något alls för kön till min lilla korvkiosk var konstant lång. Är ni intresserade av någon typ av motorsport? Jag har aldrig haft det intresset men det verkar vara riktigt stort här i Sverige. Det var kul att se alla typer av människor som har detta som sin grej, bland annat övervintrade raggare med sin stil och gamla par i identiska Harley Davidson jackor mm. 

Idag är jag ledig och njuter av att inte ha dåligt samvete för att jag slöar i soffan. Det regnar ju ute och det inbjuder inte till promenader eller något alls. 


Inlägget är skrivet i samarbete med Radne.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar